Monday, April 25, 2011

happy birthday azureen ♥


24/4/2011 - the best day ever birthday anis azureen and anniversary joren with beto . so sweet birthday party joren kat tower regency , hotel . grand laa jugak , hihi --' aku sampai je kat sana , terus lepak je dgn pika , anis and aimi . aku tade kawan wuuuu :( aku igtkan eyka tak pegi , tgok tgok dia yg sampai dulu . kurang asam betul , haha dia ckp dia tak pegi , jahat ohh eyka nii . smpai sana lama laa jugak tggu nak naik atas , joren pun belum dtg . sabo je laa , aku dgn pika lapo dah nii . hahaha :D dah lama sgt tggu , aku call eyka . sbb pia ckp eyka dah naik . then eyka ckp naik tgkt 11 . then naik , eyka and ramai lagi kat depa lif . mak aiii , malu gila sial ==' semua cantik cantik , aku kampung je . wuuuu ==' okayy , naik atas still menunggu . then baru laa masuk dlm , dah masuk pun tggu lagi . haha

* okayy sekarang time makan :D

org bawah ni si pembuat huru hara , best . haha kalau tade dia nii , maybe birthday joren tak gempak . hhahaha :D





memory we had together * ava kampung --'